Heb je een klacht?

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar: info@behangrijk.nl

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

ODR platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Klik hier voor het ODR platform. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.